sarariekkinen

2011-04-08

Publicerad 2011-04-08 17:57:01 i Min vardag

Hej!
mami blev superglad när vi avslöjade vad hon skulle få i födelsedagspresent av oss.
åkte till massage & floatingcentret vid 10 imorse och där hade vi bokat tid för floating åt henne,
sen åkte vi och fikade/lunchade på Ubbes och därefter åkte vi till Ratana Thai Massage och där fick hon en timmes thaimassage.
lyckad present!

sen när vi kom hem käkade vi lite och sen efter det har jag suttit och klippt till jeansshorts tills i sommar.
fick 3 par jeans av syrran och 4st av min moster, så klippte av 6 par till shorts och ett par lät jag va.
blev superlycklig när jag såg att ett par av jeansen va precis ett par såna jag ville ha!
höja i midjan, ljusa och riktiga jeans, blev ett par perfekta shorts.

imorgon ska jag på frisörmässa på Elmia, så på söndag eller i början av nästa vecka kommer jag lägga upp massa bilder därifrån.
har satt kameran på laddning, så ska ta kort hela dagen imorgon!

nu tänkte jag ta det lugnt tills Emelie har städat färdigt,
sen ska jag hitta på något med henne.

dock blir det sängdags riktigt tidigt idag, för vid halv sex - sex måste jag upp imorgon - men det är det värt!
hörs senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela