sarariekkinen

2011-04-11

Publicerad 2011-04-11 21:42:42 i Min vardag

Hej!
blir ingen vidare uppdatering den här veckan eftersom jag har praktik från 9-18 och därefter är det träning och lite såna där saker.. men blir lite kvällsuppdateringar iallafall!

jag praktiserar på Franzens Hårglädje och dom är supertrevliga.
dock så kan jag ju inte göra så mycket eftersom jag bara går i årskurs 1.
menmen, trevlig personal iallafall.

lunchade med Christian och Emina på MEU - godaste nachotallriken i staaaan!
sen köpte jag också ett värmeskydd + en volymtång idag, värsta fyndet, 198kr bara.

men ska fixa iordning lite bilder från modevisningen.
kika in om en liten stund! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela