sarariekkinen

2011-04-19

Publicerad 2011-04-19 22:11:36 i Min vardag

Hej!
tillbringade hela gårdagen utomhus i det fina vädret, så därför skrev jag ingenting.
åkte hem till Älskling vid tre och så hämtade vi hans syster och Alexander vid halv sex och då gick vi till Ica och köpte glass och så gick vi till lekparken och lekte.
älskling följde med hem sen också, så vi bastade och tittade på Harry Potter.
bra film, men vill se andra delen nununununu..

imorse vaknade vi vid ett ungefär, åt lite frukost och sen åkte han hem.
jag gick ut en sväng och skulle sola, men det blev för molnigt så jag gav upp efter 20 min.
gick istället en promenad med Emelie och därefter satte vi oss ute hemma hos dom och pratade.
sen var det ju träning med! gick lite sådär, ont i BÅDA fötterna nu, men det ska nog va bra tills på torsdag.
har ju match då :)

men nu ska jag kika lite på tvn, sen blir det nog sängen rätt skapligt så jag kan gå upp tidigt och sola ifall vädret tillåter. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela