sarariekkinen

2011-04-24

Publicerad 2011-04-24 21:54:06 i Min vardag

Hejhej!
vädret har varit så himla bra det här senaste dagarna så jag har inte velat sitta inne en sekund..
och igår var det ju dessutom påskafton, så då blev det mest häng med familjen ochlite mat och så.

men idag hann jag sola.. i 20 minuter faktiskt, haha.
har knappt fått sola överhuvudtaget det här lovet och mer lär det ju inte bli nu när skolan snart drar igång igen.
men 20 min fick jag! sen kom syrran så då klippte jag henne, färgade utväxten och la i några ljusa slingor.
tror hon blev nöjd faktiskt!

sen va klockan alldeles för mycket för att lägga sig i solen igen, så jag tittade på tv en stund med mami innan mitt cp till pojkvän kom.
vi åt lite mat och sen däckade vi i soffan ett tag.
nu ska vi titta på film alldeles strax!

imorgon är det SERIEPREMIÄR så ikväll blir det läggdags tidigt för att orka ordentligt imorgon.
börjar serien borta mot Kisa.. långt att åka men det ska bli kul.

här är föresten en bild på bikinin jag beställde från NELLY.SE, jag blev supernöjd.
nu behöver jag bara få lite färg så jag kan börja använda den bland folk också, haha..

vi hörs imorgon! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela