sarariekkinen

2011-04-29

Publicerad 2011-04-29 08:45:31 i Min vardag

Hej!
äntligen har jag internet på datorn, så nu kan jag uppdatera ordentligt.
(får dock se ifall det funkar där hemma eller inte)

idag ska vi styla varandras hår och sminka varandra.
ska bli kul att se ifall man kan använda sig av något tips man fick igår!
tror det är det vi ska göra i stort sett hela dagen.
ska snart få reda på resultatet på mitt färgprov med..

ikväll ska älskling komma till mig, så vi ska laga tacos och ha myspys.
imorgon är det valborg så imorgon blir det fest!
vet dock inte riktigt vart vi ska, men det beror väl på vädret och så.

men ska snart ner till salongen för att köpa lite produkter tror jag!
men vi hörs under dagen, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela