sarariekkinen

21.15

Publicerad 2011-04-03 21:20:50 i Min vardag

Hej!
matchen gick jättebra, vann med 2-1.
lite trist med lag som blir tjuriga när det går dåligt, men såna lag får man möta ibland.. tyvärr.

är helt slut i både kroppen och huvudet, så blev superglad när jag kom på att jag inte ska till skolan kl. 7 imorgon!
ska till tandläkaren vid 11, så det är onödigt för mig att åka in till Linköping för att sen åka hem på en gång igen,
däremot ska jag dit på eftermiddagen för att göra matteprov.
inte jättekul, men det får gå som det går.

efter imorgon så har jag bara tisdag kvar i skolan.
dock så funderar jag på ifall jag kanske ska åka till skolan på onsdag också,
ifall Helen (våran mentor) har någon viktig information.
ska ju nämligen vara borta från skolan i ungefär 2½ vecka,
för vi har praktik och lov och sådär.. så vet inte ifall vi kanske ska få några viktiga papper eller så.
jag får se hur jag gör.

inväntar att mamma ska komma hem med pizza nu iallafall.
vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela