sarariekkinen

nattinatti

Publicerad 2011-04-14 21:26:00 i Min vardag

Hej!
vilken toppendag det har varit (ifall vi bortser från att jag inte fick min iPhone)!
toppenväder hela dagen och jag hann träffa Emelie, få mammas gamla mobil + gratis sms - så nu känner jag mig hel igen.

imorgon är det sista praktikdagen, känns både skönt och lite trist.
börjar lära känna alla nu, vet vart saker och ting ska vara.. men samtidigt så är det alltid skönt med lite ledighet!
efter praktiken så ska jag träffa Emelie och färga och klippa hennes hår.
ska försöka få det en aning ljusare och fixa topparna.

annars händer det inte speciellt mycket.
nu ska jag ta bort det gamla nagellacket och sen ska jag sova!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela