sarariekkinen

23 månader

Publicerad 2011-12-01 22:54:20 i Min vardag

Hejhej!
Ligger i sängen just nu och tänkte precis lägga mig, men så kom jag på att jag inte hade skrivit något inlägg idag!

Idag hade vi besök av en färgtekniker från Loréal! Först hade vi föreläsning hela förmiddagen och sen på eftermiddagen kom Nella som va min färgmodell. Jag och Linnéa färgade henne och det blev ett superfint resultat! Både Nella och vi blev nöjda, så mycket bättre än så kan det ju inte bli.

Efter skolan åkte jag hem till Peemis en stund för att mysa lite på vår 23 månaders dag. Brukar inte göra någon stor grej av månadsdagarna längre, men vi myste lite iallafall!

Här hemma så har jag väl inte gjort så mycket.. Gått en promenad, ätit, bastat och pluggat lite. Känns lite som jag har koll på läget nu, så det känna skönt.

Men nu ni, klockan är redan 11 och imorgon kommer jag hem sent för då är det julklappsshopping som gäller efter skolan!

Vi höra imorgon! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela