sarariekkinen

Em-rast!

Publicerad 2011-12-06 13:41:39 i Min vardag

Hejhej!
Sitter i skolan och har rast just nu.. efter rasten ska jag ha muntlig redovisning (hatarhatarhatarhatar).
menmen, det ska nog gå bra (hoppas jag!).

När jag kommer till Motala ska jag förbi bibblan en sväng för att låna boken "Elsas Mode", tror den är riktiiigt bra faktiskt. Sen när jag kommer hem ska Peemis komma hem till mig så det blir att varva mys och plugg hela kvällen typ.. Har ju naturkunskapsprov imorgon.

Aja, ska väl försöka komma på något att säga på redovisningen.. Höööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela