sarariekkinen

End of the Day

Publicerad 2011-12-13 22:03:14 i Min vardag

Hejhej!
Sitter och väntar på att toaletten ska bli ledig så att jag kan borsta tänderna.. men när man endast har en toalett och delar den med 3 andra personer så tar det sin lilla tid när alla får för sig att sova samtidigt.

anyways!
åkte ju hem till min fina pojke efter skolan.. vi gjorde inte något speciellt, låg mest och bara gjorde ingenting. En sak jag däremot gjorde var att beställa min nyårsklänning ! Hoppas verkligen den är lika fin på som den va på bilden.. Hade tänkt lägga in en bild men det funkade tyvärr inte, eftersom klänningen är slut och jag hann inte kopiera bilden. Men lägger upp den så fort den kommit hit!

Nu ni verkar det som att badrummet är ledigt.. Hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela