sarariekkinen

Mot Linköping!

Publicerad 2011-12-28 08:34:56 i Min vardag

Hej!
Sitter just nu på bussen till stan, vid nio går bussen till Linköping och där ska jag tillbringa dagen. Idag är det shopping med Kristin som gäller!

I måndags hade jag cup, därför kunde jag inte skriva. Gick väl sissodär för mitt lag, men andra laget gick det riktigt bra för (delade vårt lag i två lag).
Och igår satt jag i samma hall i 6timmar och tittade på när herrlagen spelade. Trodde det skulle bli ganska segt men tiden rullade på ganska skapligt ändå!

Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, men vi får se! Nu ska jag byta buss iaf! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela