sarariekkinen

Skona mig!

Publicerad 2011-12-16 22:26:11 i Min vardag

Hejhej!
Min fina syster har precis åkt hemåt efter ett antal timmar här. Åt pizza, färgade och slingade hennes hår och så tog vi en bastu på det med! Länge sen jag umgicks med henne så det va kul.

I skolan idag fortsatte vi med Design.. Kan ju inte påstå att det är så jäkla kul, men det är väl nödvändigt antar jag. Fick iallafall färga Linnéa på eftermiddagen. Vi använde ju en toning för två veckor sen, men eftersom hennes hår var så poröst efter hennes blonderingar så tog inte toningen så bra. Dessutom ville hon dämpa det kopparröda i håret, så vi slänge i en lite askigare brun färg. Resultatet blev skitsnyggt!

Tog en sväng till solariet när vi kom till Motala med.. SÅ SKÖNT! Kan säga att det verkligen behövdes.. Jag har blivit riktigt blek (brukar aldrig bli såhär blek). Men ska försöka sola ett x antal gånger innan nyår så jag får lite fin färg!

Påtal om ingenting så fick jag hem min klänning idag!! SUPERGLAD TJEJ!! Klänningen passade perfekt (bortsett från att den va lite lös i överdelen) men jag är nöjd. Ska se ifall man kan sy in den lite där uppe!

Men nu ska jag göra mig redo för sängen, Natti!
Här är skorna jag beställde igår:
skonamig.se, Solo 399:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela