sarariekkinen

Summering av helgen!

Publicerad 2011-12-05 17:23:28 i Min vardag

Hej!
Tänkte börja med att sammanfatta helgen lite eftersom jag har varit väldigt dålig på att uppdatera.

I fredags rullade vi design i skolan.. Trist så in i den! Testade även att använda värmespolar på mitt hår, dock blev inte resultatet riktigt som jag tänkt mig.. Fast det blev ett fint svall iaf. Efter skolan åkte jag och julshoppade med Linnéa! Hann köpa några julklappar åtminstone.

I lördags gick jag upp tidigt för att simma med Kristin! När jag kom hem vilade jag en stund sen åkte jag iväg med mamma och övningskörde! Gick faktiskt jättebra! Senare på kvällen kom peemis till mig så då tillbringade vi kvällen i sängen med lite onyttigheter!

Och igår då.. Åkte ner till stan och köpte ett par nya vinterskor! Supersnygga och skapligt billiga (599:-) på scorett!
Sen åkte jag hem till älskling och klippte hans syster!

Det va nog min helg! Nu ska jag plugga.. Vi hörs senare! Här är iaf skorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela