sarariekkinen

Torsdaaaag!

Publicerad 2011-12-22 12:44:48 i Min vardag

Hejhejhej!
Nu ni, nu är det inte alls många dagar kvar till julafton!! Typ 3 om man räknar med idag.. Hihi.

När jag kom hem till peem igår så la vi oss i sängen typ direkt och somnade, han skulle ju till skolan idag så vi kund inte vara vakna allt för länge.

Imorse drog jag mig hemåt tidigt för att kunna fortsätta sova här hemma, men nu har jag vaknat och även ätit lite frukost och sådär. Tänkte slänga på mig lite mascara, sen ska jag invänta att peem ska komma hem från stan så jag kan åka dit igen för att klippa honom! Måste ju bli julfin i håret haha.

Senare idag ska jag hem till Linnéa för att umgås lite med henne och även för att kanske få min klänning insydd. Sen ska jag gå till teamsportia-hallen för lite fotbollsträning!

Kommer nog hem rätt sent ikväll, så kommer förmodligen inte göra något annat än att sova direkt typ.

Men jag ska in i duschen en snabbis! Hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela