sarariekkinen

00.00

Publicerad 2011-02-24 00:05:40 i Min vardag

Hej!
ligger just nu i älsklings säng och vi ska alldeles strax se på film.
är helt slut och mina ögon slocknar snart.. meeeen, en timma eller två orkar jag nog va vaken.
va nog städandet som tog slut på mig, hah, nevars.

imorgon måste jag vara pigg, för då är det Hugos! Äntligen!
gick ju inte sist, då jag inte hade någon lust.. men den här gången ska jag dit!
och det ska bli så jäkla kul.

men tror jag ska plocka fram ostbågarna nu..
alltid lättare att vara vaken ifall jag har något att äta.. haha
hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela