sarariekkinen

2011-02-05

Publicerad 2011-02-05 14:32:54 i Min vardag

Hej!
det blir verkligen ingen vidare uppdatering när man inte har ett fungerande internet,
men jag försöker iallafall uppdatera någon gång ibland.

igår efter skolan åkte jag ju hem till min syster och färgade hennes hår mörkbrunt,
och eftersom det blev lite färg över så gjorde vi även en liten mörkbrun slinga i mitt hår.
efter att vi färgat och sådär, så åt vi lite och därefter spelade jag lite spel med Alex.
vid kvart över nio kom mami och hämtade mig, så när jag kom hem poppade jag lite popcorn åt oss och så kollade vi på tv.
skulle ju egentligen träffat Emelie, men båda två va helt galet trötta så vi struntade i det, igen tyvärr.. menmen.
somnade rätt skapligt och gick upp vid 12 idag.

har ätit frukost, duschat och sminkat mig.. så nu tänkte jag fixa mina naglar och sen kanske jag ska ta något litet att äta och sen åka hem till Älskling där jag även ska övernatta.
kanske hör av mig senare! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela