sarariekkinen

2011-02-19

Publicerad 2011-02-19 12:26:16 i Min vardag

Godmorgon sötnosar!
hur underbart är det inte att vakna upp och se att solen skiner?
doccckkk så suger det att det är säkert minst -10 ute.. usch.

gick nyss upp, så nu sitter jag och försöker piggna till lite.
ska alldeles strax äta frukost och lite sånt där, sen ska jag börja göra iordning mig.
ska försöka hinna med att städa rummet idag, kan behövas!
sen ska jag träffa Kristin, men vet inte riktigt när det blir.

men nae, nu börjar magen kurra!
vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela