sarariekkinen

2011-02-22

Publicerad 2011-02-22 13:33:34 i Min vardag

Hej!
ingen vidare uppdatering den senaste tiden, men tyvärr kommer det nog fortsätta vara så nu när det är lov.
blir ju mer datasittande när jag har skola..

menmen, snabb update nu iallafall!
igår umgicks jag med Älskling, och vi beställde pizza och myste.
tittade bl.a på filmen GOAL!, som är superbra.
sett den tidigare, men det är en film man inte tröttnar på.
laddade även ner tvåan, men klockan flög iväg så den hann vi inte se.

imorse så åkte han hem tidigt, men jag sov vidare till tolv ungefär..
åt upp pizzaresterna och fräschade till mig lite, haha.
nu ska jag alldeles strax ta bussen till stan, och sen ta nästa buss till simhallen där jag ska möta upp Kristin för lite motionssim.
har ju inga träningar nu på lovet, så då tyckte vi att vi kunde simma lite idag.
sen efter simhallen ska jag direkt till min syster och spendera kvällen där.

men nae ni! nu har jag bråttom.. haha.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela