sarariekkinen

2011-02-25

Publicerad 2011-02-25 15:58:02 i Min vardag

Hej!
satt inte vid datorn igår, så därför blev det ingen update, tyvärr.
hade en superrolig kväll igår med Kristin och Ida, började med förfest hos Ida,
därefter åkte vi in till stan för att dansa all night long at Hugos!
va hemma vid halv tre, och då var det buuums i säng asså..
känns rejält i kroppen idag, fyra timmars dans tar verkligen på orken haha.
menmen, verkligen värd kväll.
gick nyss en promenad med bebis, så nu tänkte jag duscha och fräscha till mig.
sen ska jag träffa Emelie lite senare, blir en chilldag idag haha.
men, ska in i duschen nu! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela