sarariekkinen

at school

Publicerad 2011-02-07 09:01:43 i Min vardag

Hej! ännu en tråkig svenskalektion en tiiiidig måndagsmorgon.. och vi håller fortfarande på att jobba med den där omöjliga analysen. har verkligen ingen fantasi, så jag kommer inte på en endaste grej att skriva om. menmen.. har ju tills på söndag på mig att bli färdig. slutar iallafall om en sissodär 2 timmar, så då ska jag dra mig en sväng till stan, och sen var det egentligen tänkt att jag skulle besöka min gamla skola.. men njae, det blir förmodligen inte så. sover nog en stund efter skolan, och därefter ska jag träffa Emelie. men ska väl försöka skriva iallafall en mening den här lektionen. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela