sarariekkinen

bored

Publicerad 2011-02-18 20:19:49 i Min vardag

Hejhej!
sitter och lyssnar igenom Bruno Mars album, och gud va den killen är bra asså.
tror att jag förälskat mig i varenda låt asså, haha..

men ja.
var på kalas, eller vad man nu ska säga, hos Älskling förut.
hans mamma hade bjudit dit mig och mami, så vi åt lite mat + tårta där och så.
sen åkte jag hem runt sju ungefär.

men ao.. har inget mer att skriva faktiskt!
ska nog träffa Emelie om en stund, sen blir det nog sängen rätt tidigt.
Puss!


där kan ni se min mörka slinga litegrann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela