sarariekkinen

Godmorgon!

Publicerad 2011-02-08 12:15:40 i Min vardag

Hej sötnosar!
har precis sminkat mig litegrann, och nu ska jag väl alldeles strax blåsa håret och ta på mig lite kläder.
ska nämligen till min förra skola och hälsa på, haha.
trodde aldrig att jag skulle sakna den skolan, men det gör jag faktiskt.
menmen, dit ska jag iallafall idag!

sen ska jag förmodligen gå en långpromenad med Emelie till sun4u och få lite färg!
solen skiner idag, och det är verkligen jättefint väder ute, så jag är jättesugen på en promenad.
sen runt 19 ska jag dra mig till Z för ett möte med laget, så det blir ingen träning idag.

menmen!
har egentligen rätt bråttom nu haha,
ska nämligen möta upp Christian och Madde om en liten stund.. hehe.
hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela