sarariekkinen

Godmorgon!

Publicerad 2011-02-11 08:46:30 i Min vardag

Hej!
idag vaknade jag inte riktigt upp på rätt sida kan man ju säga.
va på jättedåligt humör när jag vaknade, men nu är jag väl inte lika tjurig, haha.

ska ha redovisningar idag, så vi har fått en halvtimma på oss så vi kan förbereda allt,
sen ska vi sätta igång med det vid 9.. får väl se hur det går.

anyways, slutar vid 13 idag och då ska jag hem och sova en timma eller så,
sen ska jag träffa Elin och ikväll kommer Zandra och hälsar på (hon bor i gränna i vanliga fall), så vi tänkte hitta på något med henne! Inte träffat henne på evigheter, så det ska verkligen bli kul!

men jaa.. ska väl öva lite på det jag ska säga.
hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela