sarariekkinen

GOODNIGHT

Publicerad 2011-02-20 01:13:35 i Min vardag

Hej!
är helt galet frusen, och samtidigt jäkligt trött, så direkt efter det här inlägget ska jag sova.

har i stort sett städat mitt rum hela dagen.. lagade lite mat till mig och Lina med ioförsig..
men ja, sen vid sju åkte jag hem till Kristin.
vi satt och snackade bort 4-5 filmer, haha.. men det va skönt att ha lite tjejsnack, länge sen!

vid halv ett tog jag iallafall bussen hem, och jag tror aldrig jag frusit så mycket.
eller.. jo, det har jag. Men det va jäääävligt kallt asså!
träffade iallafall Jessica och Frida som också satt på bussen, så pratade lite med dom.

men nae, nu börjar jag bli hungrig så nu ska jag sova.
Godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela