sarariekkinen

LUNCCCH

Publicerad 2011-02-04 12:01:46 i Min vardag

Hejhej!
sitter i sofforna i skolan och äter lite.. mackor fick det bli idag!
har en sån jäkla träningsvärk efter fyspasset igår..
vi körde med en sån där stång och vikter, och gud mina ben asså.
gillar verkligen inte trappor idag.

idag har jag haft permanentprov, och det har väl gått skapligt.
har egentligen en timma till på mig, men jag är färdig så jag kan ta det lugnt.
efter skolan ska jag åka till min syster och färga hennes hår,
och därefter ska jag nog sticka iväg och träffa Emelie en stund.

menmen, internet har inte kommit igång hemma än,
så vi får se ifall jag kan uppdatera senare eller inte.
Puss!



ååååhh.. vill ha sommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela