sarariekkinen

12.38

Publicerad 2011-01-25 12:44:18 i Min vardag

Hejhej!
idag fick jag vara ledig eftersom jag fick en tid på VC kl. 11:30.
dom kom fram till att det var en mindre skada på ett litet ledband i foten,
dock inget som kan förvärras så det va bara att tejpa, äta ipren och köra.

ska alldeles strax göra iordning något lätt att äta,
sen vid halv fem ska jag ta bussen till stan och gå på möte på UMO.
direkt efter det ska jag ut på äventyr!
ska nämligen försöka ta mig från stan till Linnéa med buss.
och för det första så är inte Bråstorp riktigt mitt område,
och för det andra så har jag ingen aning om vart hon bor..
men ja, det kan nog bli kul!
måste ju öva på våran dans som vi ska försöka lära klassen nästa vecka,
eller så blir det veckan efter nästa vecka.

anyways, vet inte riktigt ifall jag komer skriva något under dagen mer..
kanske hörs ikväll, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela