sarariekkinen

2011-01-23

Publicerad 2011-01-23 17:49:42 i Min vardag

Hej!
Älskling och jag tog en lång sovmorgon imorse, och sen dess har vi bara myst så därför har jag inte haft någon lust att skriva något i bloggen.
Men nu har han åkt hem så då kan jag skriva lite grann iallafall!

igår var det tänkt att Älsk och jag skulle beställa pizza och ta det lugnt,
men istället gjorde mami god mat åt oss och så tittade vi på film med massa godis och så.
sen så bastade vi och myste såklart!

menmen, har åkt på en rejäl förkylning (började redan för någon dag sen).
vet inte riktigt hur det går att träna, men får väl spela så länge det går.
tidningen ska ju komma och prata/ta kort idag.

aja, vi hörs imorgon.
Ha det bra! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela