sarariekkinen

21.24

Publicerad 2011-01-23 21:30:13 i Min vardag

Hej!
hade ju egentligen inte tänkt skriva någonting nu efter träningen,
men jag gör det iallafall.

träningen gick käpprätt åt helvete, och inte pga förkylningen, naerå, självklart så blir inte min jäkla fot bra någon gång.
skulle skjuta ett skott en gång, och fy helvete va ont det gjorde!
ska försöka fixa så jag får en tid på VC på em imorgon, så jag får reda på vad det är som är fel.
för en fot ska inte göra ont i två veckor utan anledning.
och när jag vet VAD som är fel, då vet jag ju också vad jag måste göra för att den ska bli bra tills på SM på lördag.
för på lördag MÅSTE foten vara bra, det finns inget annat asså.
åååååh!

blev ett deppinlägg, men jag är så jäkla irriterad asså. USCH 
hörs imorgon, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela