sarariekkinen

Hemkommen från finaste

Publicerad 2011-01-26 20:57:08 i Min vardag

Hej!
precis som rubriken säger så har jag precis kommit hem från Peem.
har saknat honom massor, så vi myste och tittade på film.

annars idag så har jag väl inte gjort så mycket..
vaknade runt ett, så då åt jag frulle och efter det gick jag en promenad med bebis.
sen målade jag manikyr på naglarna, och sen huxflux blev klockan massor,
så jag drog på mig lite kläder och åkte hem till bebbo.

imorgon väntar en långdag i skolan, är inte hemma förens halv fem.
sen efter skolan ska jag ta det lugnt en stund och sen blir det fyspass på korpen.
aooouch, längtar INTE till fredagens träningsvärk.

men sen ni är det äntligen lördag och då beger jag mig till Västerås med tjejerna och spelar SM!
är helt galet taggad!

men nu ska jag slänga in mina billys i ugnen!
hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela