sarariekkinen

TATTOO

Publicerad 2011-01-19 14:57:32 i Min vardag

Hejhej!
jag har ju läääänge velat ha en tatuering.. men har velat fram och tillbaka om VAD motivet skulle vara och VART den skulle sitta.
har alltid tyckt att Megan Fox's tatuering är helt galet snygg (bild 1), så därför skulle jag vilja ha något liknande.. fast med en text som betyder någonting för mig.
men när jag tittade runt lite på internet idag hittade jag en annan snygg tatuering (bild 2)..
aaah.. förstår inte varför det ska vara så jäkla svårt att bara bestämma sig, för så fort jag är hundra procent säker på vad jag vill göra -då ska jag göra den.

ge gärna förslag eller tips om något motiv ni tycker är snyggt!
och Mickan och Linnéa som jag vet kommer läsa det här, ni MÅSTE kommentera och säga vad ni tycker ;)

hörs senare! Puss!



Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-01-19 15:32:17

Gillar texten, men fjäder är ju ashett det med!

Hmm, jag vet faktiskt inte..det beror väl lite på vad du har för text isf?

Men båda två var skitsnygga!

Snyggt med en liten kort text under fjädern som på bilden!

Postat av: Micaela

Publicerad 2011-01-20 10:25:11

Fjädern är super snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela