sarariekkinen

the sun is shining

Publicerad 2011-01-20 12:00:46 i Min vardag

Hejhej!
sitter och pratar lite med Linnéa i korridoren, har precis ätit upp min lunch (4 mackor, haha).
börjar alldeles strax eftermiddagslektionen, eller ja.. både torsdagar och fredagar har vi endast frisör så.

på morgonen hade vi iallafall en liten genomgång om det sista inför permanentteorin,
och sen fick vi jobba med vårat projektarbete.
i min grupp påbörjade vi den muntliga redovisningen om C-form, så vi är färdiga med texten (i stort sett).
så nu på eftermiddagen tror jag att vi bestämde att det blir lite enskilt arbete,
och då ska jag nog öva på att göra en långhårsuppsättning eftersom jag ändå känner mig rätt säker på klassisk permanent.

men, aja.
Mickan mådde inte bra idag så hon stannade hemma, men Linnéa kom så det blir hon och jag som sticker iväg till Ikano-huset och shoppar loss!

här är lite bilder från 1årskalaset för William jag va på för några dagar sen.
hör nog av mig ikväll igen. Puss!




Alexander i Pippitältet


William i Pippitältet (födelsedagsbarnet)


William, Peem och Alexander i Pippitältet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela