sarariekkinen

todays outfit

Publicerad 2011-01-24 17:32:04 i Min vardag

Hej!
idag har det faktiskt varit en väldigt intensiv dag i skolan (kan man säga så?).
i vilket fall som helst så har vi jobbat väldigt mycket, både på svenskan och matten.
i svenskan började vi ju med litteraturanalysen som ska vara färdig v. 6, och dessutom så fick vi lite uppgifter i matten som skulle hjälpa oss till provet v. 6.
och inte nog med att vi har det där v. 6, vi har dessutom gruppredovisning i frisörprojektet då.
usch och fy! och nästa vecka har vi också mycket, prov och tävling i permanentrullning/långhårsuppsättning.
menmen, det ska nog gå bra.. har ju torsdag och fredag att öva.

imorgon stannar jag hemma från skolan för att åka till vårdcentralen för att checka min fot.
hoppas på bra besked, så att det bara är att tuta och köra på lördag (vilket jag kommer göra även fastän hon kanske kommer att avråda mig från det).
sen efter det så ska jag väl hem en sväng, och vid 17 ska jag till UMO (ungdomsmottagningen).
sen direkt efter det åker jag hem till Linnéa för att öva lite på dansen vi ska ha på idrotten v. 5.
sen runt 20 ska jag ge mig iväg till träningen för att jogga lite.

menmen, nu ska jag fortsätta mumsa i mig godis och annat gott!
vi hörs senare förmodligen! puss!


btw.. hade på mig de nya byxorna från Gina Tricot jag köpte förra veckan.
valde dock fel dag för att ha på mig kortbyxor.. bussen stannade nämligen på motorvägen pga en brand i den bakre delen av bussen.
hela bussen rökfylldes, så det va bara att gå ut och invänta nästa buss (som kom rätt fort ioförsig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela