sarariekkinen

20:16

Publicerad 2011-07-05 19:26:32 i Min vardag

Tjena!
idag har jag varit hurtig ni!
efter en hel dags slappande här i stugan så tröttnade jag.
fråga Lina ifall vi skulle gå en långpromenad, så det gjorde vi.
det va ett tag sen jag motionerade, så en timmas rask promenad känns faktiskt lite i benen.
måste komma igång med träningen när jag kommer hem!

imorgon ska vi ha massa folk här.. farmor ska komma hit på dagen, sen senare på eftermiddagen kommer mina gudföräldrar hit en sväng och så kommer även en vän till familjen hit.
så imorgon kommer vi ha fullt upp!

men ikväll blir det en lugn kväll, ska basta och försöka skrubba kroppen ordentligt.
det är ju så jäkla fult att fjälla.. man ser ju skitig ut!

anyways, nu ska jag ta en kvällsmacka. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela