sarariekkinen

Finland = Myggbett

Publicerad 2011-07-05 16:33:28 i Min vardag

Hej!
idag har vi haft riktigt fint väder, dock lite molnigt men det har gått att sola iallafall.
dock så har jag börjat fjälla.. rätt så ordentligt med.
visste inte ens att jag hade bränt mig, men det har jag tydligen gjort, för det flagnar från bröstet.
menmen, får skrubba mig ordentligt när jag kommer hem och sen får jag börja om med solningen.
ska ju trots allt till Bulgarien snart, så då blir jag brun och fin igen där.

inatt va jag vaken rätt så länge, så ikväll ska jag försöka lägga mig lite tidigare.
men innan sängen blir det lite gott till en film.

här är två bilder på stugan som vi hyr.
första bilden är framsidan av stugan, andra bilder är baksidan.
har även en liten ministrand och brygga nere vid vattnet.

jag lägger nog upp lite bilder invändigt någon dag med. Älskar den här stugan!

nu ska jag måla mina toenails! vi hörs senare eller imorgon! pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela