sarariekkinen

onsdag 6 juli

Publicerad 2011-07-06 15:45:00 i Min vardag

Hej!
nu är det inte alls många dagar kvar tills jag åker hem igen.
känns både jäkligt skönt och lite tråkigt! träffar ju inte den finska släkten så ofta, men samtidigt så saknar jag min fina pojkvän och mina flickor i Sverige.

idag har vi inte haft så bra väder.. det har varit varmt, men väldigt molnigt.
fast nu på eftermiddagen har det klarnat upp litegrann iallafall.

åkte och handlade en sväng vid två idag, men annars har vi inte gjort så mycket.
farmor är här just nu så vi tar det lugnt bara.

vet inte vad som händer ikväll, men jag är riktigt sugen på att se filmen Trassel, så den ska jag se.
men jani, ska väl lägga undan datorn och sätta mig där ute med de andra.
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela