sarariekkinen

and here we go again..

Publicerad 2011-06-20 17:04:31 i Min vardag

Hej!
nu är jag tillbaka efter en ganska så lång och oplanerad bloggpaus.
men jag kommer inte uppdatera speciellt ofta, bara någon gång ibland.

idag när jag vaknade så tittade jag ut och fick en chock rent ut sagt - det va sooooligt!
vet inte hur många dagar sen det var såhär soligt, fast nu börjar åskmolnen rulla in över himlen igen..
menmen, fick mig en dags sol iallafall!

har nyss duschat så nu ska jag väl smörja in mig så brännan håller i sig.
sen blir det käk och så drar jag vidare till Emelie!
tillbringar min måndagskväll med henne, och mycket bättre än så kan det ju inte bli.

vi hörs när vi hörs! puss


bilden är tagen för några veckor sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela