sarariekkinen

lördag 25 juni

Publicerad 2011-06-25 15:04:19 i Min vardag

Hej!
imorse när jag vaknade så var det jättedåligt väder ute, så jag drog täcket över huvudet och sov ett par timmar till.
gick upp vid två och sen dess har bara ätit frukost och sen tittat på film med mami.
ska väl alldeles strax hoppa in i duschen och fräscha till mig, för snart kommer älsklingen hit.

vet faktiskt inte vad som händer de kommande dagarna mer än att på lördag åker jag till Finland.
menmen, något hittar jag väl på.

nu ska jag borsta tänderna. Vi hörs!



Jag och mina fina tjejer, Linnéa och Micaela, på klassfest för ett par veckor sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela