sarariekkinen

09.52

Publicerad 2011-03-04 09:59:26 i Min vardag

Hej!
sitter och är på lite halvtaskigt humör.. första riktigt tråkiga frisörlektionen idag.
och inte blir det bättre av att jag är döhungrig också, så snart spyr jag väl eller något.
ska sitta och leta reda på fyra olika slingtekniker, rita hur man gör dom, och därefter ska vi öva på dom.
visst, det är säkert jätteviktigt, men hade hellre haft en genomgång om ALLA slingtekniker, än att sitta och leta i böcker som man inte fattar någonting av.

meeeen, idag ska jag inte va sur för snart ska jag be Mickan plocka fram världens snyggaste kavaj, sen ska den sitta perfekt på mig och därefter ska den bli min.

men nu ska jag sätta igång och jobba igen, har EN slingteknik kvar.
hörs senare! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela