sarariekkinen

14.38

Publicerad 2011-03-25 14:44:38 i Min vardag

Hej!
superglad tjej här asså.
gjorde precis värsta fyndet här på salongen i skolan.
två produkter som tillsammans skulle kosta drygt 300kr, fick jag för 100kr!
ville egentligen köpa en hårinpackning, men den tog slut precis innan så jag valde ett värmeskydd och en annan produkt som reparerar och skyddar håret.
tänkt köpa värmeskydd i evigheter och nu tog jag äntligen tag i det.

aja, ska strax in till universitetet för att vänta på bussen.
sen blir det hem till syrran för att göra henne fin i håret!
hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela