sarariekkinen

18.42

Publicerad 2011-03-27 18:46:54 i Min vardag

Hej!
är helt slut i kroppen, så från fyra när jag va hemma så har jag suttit i soffan och pluggat/kollat på tv.
har ju idrottsprov om två dagar och jag vill verkligen ha MVG i det, så sitter och försöker trycka in allt onödigt om alla muskler, skelett och allt annat man ska kunna.
skönt att vi bara har några veckors idrott kvar.

vi vann träningsmatchen mot Skenninge iallafall, 3-2 blev det.
kändes jäkligt bra att vinna första matchen iår.
dock så blåste det helt sjukt mycket, så det gick knappt att få igång något spel.
dessutom bröt Alle handleden/armen, så nu är hon gipsad fyra veckor, trist.

aja.. ska alldeles strax åka iväg och köpa lite kinamat med mami.
sen ska jag sova riktigt tidigt, för jag är galet trött.
vi hörs imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela