sarariekkinen

2010-03-09

Publicerad 2011-03-09 22:15:25 i Min vardag

Hej!
vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag skrev förra rubriken..
menmen haha.

glömmer hela tiden bort att blogga, så det är därför det inte kommer upp några inlägg.
men ska verkligen försöka komma komma igång igen.

igårkväll hade jag första utomhusträningen på grus, och det va riktigt jobbigt, men ändå inte så farligt som jag trodde det skulle bli.. va ju trots allt +0,5 grader ute, haha.
imorgon har vi nästa träning och den blir nog värre eftersom det har snöat och varit riktigt kallt idag.
menmen, bara att bita ihop och köra!

idag stannade jag hemma, för vi hade bara klassråd i skolan.
skapligt onödigt att åka in för att sitta där 20 min och sen åka hem ju.
så jag tog sovmorgon och därefter träffade jag Emme en stund.
sen vid fyra tog jag bussen hem till Älskling, mys!

imorgon är det iallafall skola och vi ska tydligen till nkpg för någon mässa?
tror att även det kommer vara väldigt onödigt, men ska pallra mig dit iallafall.

nu ska jag borsta tänderna och göra iordning mig för sängen!
hörs imorgon med mobilupdates! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela