sarariekkinen

2011-03-03

Publicerad 2011-03-03 09:57:16 i Min vardag

Hej!
har precis gjort en klassisk svinrygg för första gången, men blev ändå rättså nöjd (kommer bild senare), men nu har vi rast så jag sitter och tar det lite lugnt.
efter lunch ska vi utveckla svinryggen med lopar eller lockar, så ifall det blir bra kommer det bild på det med.

ikväll väntar träning, sista fyspasset, så idag ska jag köra på ordentligt.. vilket kommer resultera i att jag kommer ha vääärldens träningsvärk imorgon..
menmen, ska inte träna något mer förens på lördag, så det gör inget.

men nu är rasten slut, så jag ska finfixa min uppsättning.
hörs vid lunch med bilder! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela