sarariekkinen

2011-03-14

Publicerad 2011-03-14 23:13:23 i Min vardag

Hej!
jag är verkligen ingen höjdare på det här med att blogga, men jag försöker iallafall..haha

har umgåtts med min underbara pojkvän de senaste dagarna, så jag har glömt bort bloggen helt.
men nu ska jag inte träffa honom förens på onsdag så nu blir det nog lite bättre uppdatering.

gick hem till syrran en sväng idag, lekte lite med Alexander och så gick hon och jag en promenad i kylan.
fast det känns faktiskt att våren är närmare, för nu kan man näääästan vara ute utan att frysa.

imorgon ska jag gå en långpromenad med bebis på förmiddagen, sen ska jag färga Elins hår vid lunchtid någon gång.
därefter ska jag nog städa rummet och vila lite innan träningen på kvällen.

nu ska jag ta och borsta tänderna eftersom jag ska upp tidigt!
vi hörs imorgon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela