sarariekkinen

2011-03-18

Publicerad 2011-03-18 14:15:38 i Min vardag

Hej!
ännu en dag med färgning, men idag va det faktiskt lite roligare än igår eftersom vi la i den röda färgen i min docka och det blev gööööörsabra!
vi blev supernöjda verkligen.
lägger in bilder ifall Linnéa lägger ut dom på sin blogg så jag kan ta dom från henne.. har ju ingen egen kamera längre..

anyways, vi gjorde även lite slingor på en annan docka, så nu är vi helt färdiga med det praktiska arbetet.
bara lite teoretisk arbete kvar och sen är vi redo för presentationen nästa fredag.

ser fram emot pizzakvällen toniiiight!

nu har jag inget mer att säga, hörs senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela