sarariekkinen

2011-03-19

Publicerad 2011-03-19 15:38:50 i Min vardag

Hej!
än så länge idag har jag bara slöat, men tänkte ta tag i mig själv och sätta igång med att raka benen.
sen ska jag nog göra iordning mig lite smått så jag åtminstonde ser lite mänsklig ut.
eller så skiter jag i det, är nog för trött.

vaknade iallafall vid ett idag och då slog jag på BB och tittade på gårdagens avsnitt som jag missade.
sen degade jag i sängen en stund till innan jag gick upp och åt frukost, haha.

nemen nu ska jag in i duschen sen blir det en promenad i solen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela