sarariekkinen

2011-03-28

Publicerad 2011-03-28 10:06:42 i Min vardag

Hej!
sitter i skolan och har "lektion".
våran lärare var tvungen att gå vid kl 10, så sen dess har vi inte gjort ett dugg typ.
fast jag ska sätta igång och plugga lite idrott, är färdig med svenska uppgiften så.

vi är 27 elever i klassen, nyss va vi 9 st här, men en till gick hem så ja.. får väl se hur många som är kvar efter lunch.
känns inte riktigt som en jättevärd dag.

efter skolan ska jag hem till världens finaste pojke.
dock kommer jag nog mest vara tvungen att plugga hela tiden,
men ska försöka plugga så mycket som möjligt innan, så vi hinner mysa litegrann iallafall.

vi hörs senare! puss



söta små syskonbarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela