sarariekkinen

2011-03-30

Publicerad 2011-03-30 21:06:47 i Min vardag

Hej!
idag fyller min fina mamma 43 år, så grattis till henne.

vaknade inte förens 13 imorse och även då va jag så trött så jag egentligen bara ville somna om,
men behövde plugga och dessutom skulle jag hem till Älskling vid fyra så jag va tvungen att gå upp.
därför sitter jag här och är helt jäkla slut just nu, men måste åtminstonde läsa igenom alla anteckningar.
har nog aldrig pluggat såhär lite till ett prov som är så viktigt, men jag har ingen aning om VAD jag ska läsa på så då känner jag inte för att plugga direkt.. för isf måste jag läsa på HELA boken.

menmen, efter skolan imorgon ska jag nästan direkt till Z för att spela träningsmatch.
ska bli skönt med match efter den här veckans pluggande faktiskt.

men nu ska jag väl ta fram dokumenten med anteckningar..
hörs imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela