sarariekkinen

22.46

Publicerad 2011-03-18 22:53:40 i Min vardag

Hej!
jag är helt slut så funderar på ifall jag ska börja ta bort smink etc och sen gå och sova.
skulle vara rätt skönt att slippa vara död imorgon när jag ska upp tidigt för att simma,
men vi får se.. brukar alltid säga att jag ska sova tidigt och sen blir det jättesent iallafall.

har iallafall haft en supertrevlig kväll med fotbollslaget.
tittade på nästan alla cuper vi spelat och så tryckte vi i oss lite käk.
skrattade en hel del åt missar och lite annat vi gjort under matcherna.. haha.
att man gör saker regelbundet under alla matcher utan att vara medveten om det då? herregud va pinsamt.

dock fick vi reda på att matchen på söndag är inställd pga snön som kommit, inte superkul.
men vi skulle försöka flytta fram den några dagar eftersom det ska bli varmare igen. GÖTT

menmen, vi hörs imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela