sarariekkinen

BULGARIEEEEN!

Publicerad 2011-03-12 00:35:57 i Min vardag

Hej!
äntligenäntligenäntligen är det bestämt!
jag ska till bulgarien 3-17 augusti med världens bästa Emelie och hennes familj m.m.
pratade om det förra veckan men idag så spikades det! underbart!

ååh, har svävat på moln hela kvällen, haha.. eller ja, inte riktigt, men nästan!
åkte ju till turkiet med henne år 2008 och va där i 2 veckor, och det va så hiiimla kul.
så nu äntligen ska vi utomlands tillsammans igen!
tyvärr så är det ju ett tag kvar, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..

anyways, åkte hem till Emelie vid åtta ungefär, vi beställde lite kebab och tittade på BB.
jag älskar gurkan asså, skönaste killen i huset, lätt!
sen kikade vi lite på Sons of anarchy (?) och ja, inte följt serien så förstod i princip ingenting.

men jag hade en bra kväll med Emme iallafall.
nu ska jag borsta tänderna och lite sådär.. sen ska jag upp tidigt imorgon bitti för att simma, det ni!

haha, men vi hörs! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela