sarariekkinen

Godmorgon!

Publicerad 2011-03-25 08:43:28 i Min vardag

Hej sötnosar!
idag är det ääääntligen fredag haha.
har längtat hela veckan efter idag, så idag är jag happy.

idag väntar nog en rättså långtråkig skoldag.
har redovisning kl 10-11 och efter lunch så ska vi börja med redovisningarna..
så tills dess ska jag väl bara sitta och göra ingenting eftersom Linnéa och jag redan är färdiga med vårat.
menmen, kan kika lite på BB så länge hehe :)

ska hem till syrran en sväng efter skolan för att göra iordning hennes hår,
sen ska jag hem och vara barnvakt tillsammans med mamma.
kanske skulle träffa Emelie en stund med, men det beror nog lite på vad klockan blir.

nu ska jag kika på gårdagens BB-avsnitt iallafall!
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela